evighets arbete

Denna dag kommer att bestå av städning, städning och åter städning ;)
Eftersom att lilla (stoooora) Cassandra fyller 1år imorgon så kommer det ju förstås komma lite gäster och gratta henne och smaska tårta så då måste man ha det lite fint här hemma =)


Morgonen har bestått av mys och bus och så frukost förstås, nu sitter Cassandra och ser på barnprogram här bredvid mig och så läser hon lite böcker, eller läser gör hon förstås inte men tittar och trycker på knappar så det låter om böckerna.

Nu ska jag fortsätta mysa med min lilla plutta innan jag sätter igång med städningen som kommer bli ett evighets arbete, ja barnen drar fram grejer och jag plockar undan efter dom så det blir nog städning imorgon med skulle jag tippa på ;)

Städningen kommer att bli ett evighets arbete men vad gör väl det?
Huvudsaken är att mina barn mår bra och är pigga och glada så stöka ner det får dom göra hur mycket dom vill.....bara jag får hjälp av dom med städningen ;)
//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Jessica

Önskar att man kunde komma på lilla Cassis födelsedag, men vi har ingen bil och Jimmie jobbar dessutom. :( Men du får ge henne en STOOOOOOOOOOOOOOOR kram från tant Jessie. :)

2009-10-28 @ 15:18:53
URL: http://jessie0202.blogg.se/
Postat av: lussan

grattis på lilla stora flickan hoppas hon får en underbar dag o många fina presenter :P :D

vad får hon av er då?

2009-10-29 @ 07:34:02
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0