Snart så ;)

Snart börjar min lilla Cassandra på dagis!
Hon ska nämligen skolas in den 2:a November, tiden går fort!
Cassandra har även börjat gå lite smått, mycket härligt.


Snart är man inte mammaledig längre då utan blir en av alla tusen arbetslösa i sverige, känns inget vidare MEN jag hoppas på att inte behöva vara arbetslös så speciellt länge utan har stora planer på framtiden, mer om detta kommer jag att avslöja senare så ni får vara nyfikna ett tag till ;)


Nu ska jag snart gå igenom intervjun som innehåller många bra frågor så det ska bli kul att svara på alla frågor, men jag väntar nog tills Cassandra sover så jag kan sitta med det i lugn och ro.




Intervjun handlar om tonårsgraviditet.
//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: jasmine

kul med så mkt intervjuer:) är det till en tidning? har dom publiserats än du fär säga till när dom e med:)



vad nyfiken jah blev på vad du ska hitta på:)

2009-10-13 @ 09:58:13
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: lussan

neh vi vill veta nu :D men en grej vet jag ju :P :D haha som vi snackade om ;) men vi vill veta nu vi vill inte gå på helspänn :P :D

2009-10-13 @ 15:48:22
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0