tidig morgon..

Idag var man skapligt trött på morgonen vill jag lova.....inte så konstigt eftersom att gubben kollat fel (helt fel) på klockan imorse så han var morgonpigg och väckte oss allihop vid fem tiden, vi brukar gå upp 6.50 de dagar Martin går på dagis!

Men det blev iallafall en lugn morgon, vi låg kvar i sängen medans barnen satt i soffan och såg på barnprogram.
Just nu sitter Cassandra bredvid mig och äter sin pannkaksfrukost, jag nöjer mig med rostade mackor med ost och så mitt nya favorit pålägg....kalles prickiga! Gott!

Runt 7.30 i morse kom jag på att "Just det, vi ska till BVC idag!!"
Cassandra ska få spruta och så är det läkarundersökning.
Och efter bvc besöket så ska vi nog äta pizza med emma, daniel och leo så det ska bli kul!

Nu ska jag fortsätta med min frukost ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Godmorgon :) Allt bra denna lördag?

2009-10-24 @ 10:06:42
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0