Tidig morgon.

Denna morgon började med att Cassandra vaknade klockan 5.50 och strax där efter ringde gubbens väckarklocka för han skulle ju upp tidigt idag, han hade ju en operation framför sig så det var bara att ge sig upp men trött det var jag och jag tror även att gubben min var lite trötter.

Precis innan vi hann stiga upp så såg vi lysen från en bil sakta men säkert komma närmare vårt hus och det var ju gubbens skjuts och sällskap till sjukhuset som kom (hans far) för han får ju inte köra bil efter narkosen så det var därför han hade skjuts.

Gubben gick upp och började klä sig medans jag hämtade Cassandra och bytte blöja på henne och gav henne sin välling, jag lät lampan i barnens rum vara tänd så att Martin skulle vakna till och det hjälpte men jag fick ändå gå in och hjälpa honom upp =)

När jag väl hade fått upp Martin så bytte jag hans blöja och klädde honom för han skulle ju åka till dagis, sedan satte vi oss framför tv:n och mös och tittade på "Bolibompa" som barnen älskar att se på. ♥

Efter en liten stund började Martin att tjata om frukost men det var bara 30min kvar tills han skulle äta frukost på dagis så jag fick tala om för honom att han skulle få frukost på dagis men det kändes lite elakt när han var så hungrig men om jag hade gett honom frukost hemma så hade han inte ätit på dagis och så skulle han antagligen bli hungrig långt innan nästa måltid men till slut gick han med på att vänta tills han kom till dagis.

Ca 7.10 kom Martins skjuts (gubbens chef) så jag klädde Martin och fick en stor hej-då-kram och puss sen vinkade han och sa "hej hej!" sen åkte dom.

Jag och Cassandra satte oss i soffan och mös framför barnprogrammen igen men sen blev hon lite rastlös så nu kryper hon runt och busar för fullt =)

(Bild tagen för ca 2½ månad sedan).

//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0