Bra morgon

090902 Onsdag

Idag vaknade vi runt 7.00 av väckarklockan, eller vi somnade om igen och gick nog upp runt 7.10.
Cassandra har ju blivit så duktig nu och vaknar inte på nätterna längre utan nu vaknar hon när pappa och brorsan börjar stöka runt på mornarna när Martin ska till dagis =p


Martin var för en gång skull inte svår att få upp på morgonen, han vaknade utan gnäll så jag bytte hans blöja och klädde honom inför dagis och sedan gick jag och fixade en nappflaska till Cassandra som började vakna till. 
När jag stod i köket och fixade med nappflaskan så skulle Martin och gubben åka så Martin sprang in till mig i köket och gav mig en stoooor kram och en puss sen vinkade han och sa "Hej Hej!". 

Sedan gick jag in till Cassandra och matade henne och sen gick jag in och lade mig i sängen för att jag trodde att Cassandra skulle somna om för hon var så trött men efter ca 15min fick jag hämta henne för då var hon på glatt humör och "pratade" en massa <3 
Så nu sitter vi här och ser på tv...eller tv:n är på men ingen ser igentligen på den, den är mest där som sällskap =p 
Cassandra kryper omkring på golvet och har det bra så jag passade på att sätta mig med datorn i knät för att skriva ett litet inlägg till er, snällt va? ;) 

Livets Diamanter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0