Fredag! =)

090918 Fredag

Ja nu var
det äntligen fredag igen!
Barnen ligger och sover, Cassandra gick upp runt 6.40 imorse men blev trött och somnade 8.40 och Martin har inte ens klivit upp ur sängen än men det förstår jag, det är skönt för honom att sova ut när han annars får gå upp vid 7.00 varje dag.
Han är ju en liten sömntuta lilla Martin ;)


Sen när barnen har vaknat så ska dom få lite att äta och efter det så ska vi ge oss ut på en promenad tänkte jag. Hade velat göra varm choklad och lite goda mackor och tagit med barnen ut i skogen och plocka svamp och ha en liten mys-picknick men har inga saker hemma för det så det får bli någon annan dag, kanske kan lura med gubben ut i skogen ihelgen fast då får jag nog tjata en stund först =p


Senare idag när gubben har slutat så ska vi åka iväg och handla, det är ganska så behövligt kan jag säga!
Nästan allting är slut här hemma!
Ne nu ska jag ta mig lite jordgubbskräm att mumsa på, har inte ätit någon frukost än...

Vill du ha tips på lunch, middag eller efterrätt så kika in på http://vanta.blogg.se har samlat lite nya recept och tips nu ;)

//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: lussan

japp en liten helg tradition :P dock så jobbar jag hela helgen tyvärr =( men man kanske kan komma en stund på söndag eller nått nästa helg??? :D för jag jobbar natt hela nästa helg :P

2009-09-19 @ 11:21:45
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0