Molnigt idag

090904 Fredag

Inatt så
sov Martin hos oss, ja han somnade där med mig igårkväll så det kändes lite synd att störa honom och bära över honom till hans säng med risk att väcka Cassandra, och så är det ju förstås lite mysigt att krama på honom om man vaknar på natten =)


Runt 5.00 på morgonen så vaknade han och ville ha "tutten" (nappen) men vi kunde inte hitta den...
Jasg gick och hämtade en annan napp med hopp om att han skulle ta den i mörkret då han inte skulle se någon skilnad och ni som har läst min blogg ett tag vet ju att han har en speciell älsklingsnapp och vägrar ha någon annan...
Sagt och gjort, jag provade med en rosa napp....inga framsteg....han vägrade!
Så det var bara att tända lampan och börja leta och den låg förstås längst fram under våran säng som den brukar göra...
Han fick sin napp och vi somnade direkt allihop.


Klockan 6.30 vaknade Cassandra och ville ha välling så jag gick upp och fixade en flaska.
Sedan gick jag och matade henne och så mös jag ner mig i sängen hos gubben och Martin igen.
När vi sedan vaknade runt 7.40 av att Cassandra inte ville sova längre så kändes det som vi inte sovt en blund inatt fast vi sovt hela långa natten nästan, kanske sov vi för länge helt enkelt?
Nja det tror jag nog inte men men...



När vi gått upp för dagen så byttes det blöjor och så fixade jag frukost till barnen, gubben gick ut och jobbade.
När dom ätit upp sin frukost så mös vi lite och sedan blev det en massa bus en lång stund!
Sen klädde vi på oss och gick ut, först när vi kom ut så var det sol och fint men efter en stund blev det mulet och kallt =/
Men vi fortsatte leka en stund och gungade o körde tramptraktor men sen började det kännas som om regnet var på ingång så då gick vi in.
Det har ännu inte kommit nått regn så vi hade nog kunnat vara ute en stund till!


Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0