Rymling!

Jag tänkte att jag skulle berätta om våran lilla rymling.
Detta hände alltså förra veckan på dagis.

Det var så¨att när Martin var på dagis förra veckan (tror det var torsdagen) så hade han varit lite ledsen en stund på morgonen men efter en liten stund så hade han satt sig och lekt med en motorcykel och då tänkte en i personalen (hon som såg till honom) att "vad skönt att allt går så bra nu".

Eftersom att det var så tyst väldigt länge (hon kunde inte se honom för hon stod och diskade) så gick hon för att titta till honom.
Sagt och gjort, hon gick och skulle titta till honom men det var bara det att det fanns ingen Martin där!
Då såg hon att dörrarna stod öppna!
Hon gick ut och tittade och där sprang Martin omkring ute på bakgården och var överlycklig!

Så nu får dom låsa dörrarna på dagis på grund av våran lilla buskille ;)

Livets Diamanter


Kommentarer
Postat av: petra

Svar: Ja jag brukar alltid kolla på ögonen.

2009-09-01 @ 10:59:55
URL: http://segerfelt.blogg.se/
Postat av: Manilla, mamma till Liam

hahah sicken busunge :D



Svar : okej va mysigt :D

Ja hade en bra dag jag med. Kände mig rätt dålig men de va mysigt ändå. Tråkigt väder ute så det blev en innedag med massa bus hehe .

Men idag e de iaf sol så snart ska vi väl bege oss utåt hehe :)

Va ska ni hitta på idag ?

Kram

2009-09-01 @ 11:31:01
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: jamie

härlig bild :)



xxx

2009-09-02 @ 22:56:49
URL: http://jamiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0