Torsdag

090903 Torsdag

Dagen började med lite mys och frukost framför tv:n när gubben åkt med Martin till dagis.
Sedan blev det lite bus och sen gick vi ut för att ta en morgon promenad runt 9.00 så jag klädde Cassandra och så gick vi ut för att lasta ur barnvagnen ur bilen.
Medans jag lastade ur barnvagnen så fick Cassandra sitta i sin bilbarnstol under tiden för det var så blött ute så jag ville inte sätta henne i gräset.


När jag hade lastat ur vagnen från bilen så satte jag ner Cassandra och bäddade in henne i en liten filt för det var lite småkallt på morgonen.
Sedan skulle vi ta våran promenad men just som vi skulle ge oss av så kom gubben med traktorn och så frågade han om jag och Cassandra ville åka med och hålla honom sällskap, så vi hoppade in i traktorn och så åkte vi iväg för att hämta lite halmbalar.


Efter att vi hämtat alla balarna och lastat av dom så skulle gubben laga pressen så jag och Cassandra hoppade ur traktorn och hämtade barnvagnen sedan gick vi upp till garaget och kollade på när gubbarna höll på där och grejade för fullt.
Efter en liten stund var det dags för fika så då gick vi först ner till oss och hämtade sockerkakan och havrekakorna som jag hade bakat igår, hade lovat att dom skulle få det till fikat ;) snäll jag är va?! =)


Cassandra blev ganska trött sen efter fikat så när vi kom hem fick hon lite mat och sedan blev det sängen som gällde för hon somnade nästan när hon åt maten <3
Jag och gubben har tittat på "Hem till gården" och nu ser han på "Stargate" absolut inget jag vill se på så jag satte mig här vid datorn istället.
Gubben tog sig lite ledigt nu på eftermiddagen för ja, han är lite avundsjuk på mig nu när jag bara har ett barn hemma och kan passa på att lata lite ibland =p


Livets Diamanter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0