Vi tar oss igenom allt....

090909 Onsdag

Haha, vad skumt det kändes att skriva 090909....
Iallafall så har jag ingen vidare skrivlust för tillfället, är ganska trött och alla tankar inför vintern snurrar i huvet, ja för det kommer bli en hemsk vinter tror jag iallafall nu när allt sakta men säkert börjat sjunka in i huvet och tankarna snurrar omkring, jag hoppas att allt kommer att gå bra iallafall men jag längtar inte till vintern...!

Jag kommer nog snart känna mig på bättre humör och kunna skriva lite mer men just nu så kan jag bara inte..
Vet lixom inte vad jag ska skriva, hur jag ska skriva osv osv för det finns så många andra tankar som spökar runt så det är svårt att koncentrera sig....



Älskling, vi tar oss igenom allt tillsammans!
Jag kommer alltid att finnas här för dig
I vinter kämpar vi tillsammans hand i hand!
Puss

Kommentarer
Postat av: lussan

ni kommer absolut fixa det. ni e en stark familj

2009-09-10 @ 08:58:24
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0