Hello

Känns som det börjar bli dax för ett litet inlägg igen...

Förra veckan svepte förbi hur fort som helst, kommer inte ens ihåg vad jag gjorde då, inte så mycket antagligen :p
I lördags skulle vi ha haft fest men ställde in det för det va sånt tråkigt väder så det får bli en annan gång men det var en kul kväll ändå, umgicks med tobbe, lisa, jimmy och lillasyster och spelade kort och drack lite grann sen kom lillebror och jocke och hälsade på lite och lillibror blev lite arger på mig efter att jag råkat buckla hans bil tak på fyllan så förlåt kära bror ;)

På söndagen blev det lite latande på förmiddagen sen gav jag och Tobbe oss ut på en långpromenix i skogen i det fina vädret, jätte skönt.
Sen på eftermiddagen kom mina små troll så då blev det en massa mys och utevistelse :)
På måndagen kom barnens far och hämtade martin för det gick inte så bra att ha båda barnen här när man är själv, martin rymde med så det blev lite letande efter honom men han hade inte gett sig iväg så långt, är lite svårt att aktivera barnen här ute i skogen när man är utan körkort och dagis så nu ska jag ha cassandra här till söndag sen ska jag ha barnen varannan helg bara tills jag hittat annat boende och kan ha tillgång till dagis så det känns lite tråkigt att man kommer att få träffa dom så lite framöver men hoppas på bättre boende ganska så snart!

Ne nu ska jag dra igång kaffet så man kan piggna till ordentligt eller jag sov så himlans bra inatt så jag är skapligt pigg ändå men lite kaffe sitter aldrig fel ;)

Ha det bra galningar!

//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0