Måndag

Idag är det kallt!

När jag tittade på termometern imorse så visade den -27,9grader och fy så jag rös i hela kroppen!
Bilen startade heller inte imorse så den fick dom dra igång med traktorn, jag förstår att bilen var frusen imorse för det var vi med!

När bilen var igång så hade jag precis lyckats klämma ner barnen i varma overaller och mössor och allt vad det heter sen var det bara att hoppa in i bilen och åka mot dagis!
När vi gick till dagis från bilen så började Cassandra gråta jätte mycket för trots alla kläder så frös hon och hade svårt att andas i kylan så jag tyckte så synd om henne!♥

När vi kom hem så satte jag igång och hämtade ved med en gång och sen började jag elda, nu har jag eldat i 2h så värmen börjar ta sig i huset, fick hålla värmen genom att städa förut och det hjälpte lite ;)

Nu sitter jag här med färg i håret igen, ska fixa till det sista hos frisören den 1:a Mars då jag även ska klippa håret, vilken frisyr och färg jag kommer att ha kommer att vara lite hemligt tills det är färdigt ;)

//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0