Nattinatti

Nattinatti.

Styrketräningen ikväll var helt underbar som vanligt, klarade även av att lägga på tyngre vikter så någon nytta måste ju detta ge ;)
Känner tom av mina muskler, har aldrig någonsin känt av en enda muskel i kroppen men nu jäklar känner jag av resultaten!
Dock syns inte ett enda resultat på kroppen tyvärr men man får väl hoppas att det kommer!

Är ensam hemma nu eller ja, barnen sover sedan länge tillbaka och gubben är i Fårhult och hämtar min storebror som ska spendera lite tid hos oss, ska bli mycket trevligt!

Är trött och vill igentligen sova men som många av er vet så är jag extremt mörkrädd så tanken på att lägga mig och sova när gubben inte är hemma den finns inte!
Jag menar tänk om det kommer in någon i huset när jag sover och inte märker nånting och tar barnen eller nått!
Ja jag vet att jag är larvik men ändå.... Jag vill sitta uppe och vakta mina barn från allt ont i världen! :)
Känns tryggare att sova när gubben är hemma!

Och du, vad gör du uppe så här sent?!
SOV! ;)


//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: lussan

jag saknar din storebror och mår hemskt pissigt av att det är som det är.... kan ni göra nått eller iaf tala om vad ska jag göra??? fy fan jag saknar han otroligt och återigen fattar jag nada

kram

2010-02-12 @ 06:31:59
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0