SI

Satt och lyssnade på nyheterna imorse där dom konstaterade att svininfluensa vaccinet som dom först och främst uppmanade "gamla" (60+) människor att ta eftersom att dom var mest i "riskzonen" inte hade någon verkan, den hjälpte inte om man var över 65år så ja, vi får väl se vad dom mer kommer att upptäcka för roliga saker om vaccinet, smart att inte forska ordentligt innan man ger det till folk utan gör det efteråt, Smart gjort! --Applåder!-

Hoppas bara att dom inte kommer fram till att foster osv tagit skada pga att deras mammor tagit vaccinet när dom var gravida och att dom inte kommer fram till att alla som tagit vaccinet kommer att dö... :O
Skulle va livrädd om jag hade tagit vaccinet!
Är så fruktansvärt glad att jag inte tog det men mest glad är jag att vi inte sprutade i massa gifter och skit i våra små älsklingar!



Kanske att folk kommer att förvandlas av vaccinet?! :O


Kommentarer
Postat av: Jessie

Håller med dig fullständigt.

Jag är dock orolig för min syster,

då hon var nästan höggravid när hon tog sprutan. :(



Men jag hoppas att de inte ger någon effekt på barnet.

Då jävlar hoppas jag min syster stämmer de där läkaren, då de sa att det inte var farligt att ta när man är gravid!!



Fy bubblan. :)

2010-02-18 @ 10:33:39
URL: http://jessie0202.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0