Tisdag

Igår var det träning men denna gång gick inte allt som det brukar...

Under det första träningspasset så gick allting bra till en början men sen när vi skulle börja jogga så hände det nånting med mina fotleder och jag var tvungen att sätta mig ner när jag märkte att det inte alls gick över.
Men envis som jag är så bet jag ihop och fortsatte, efter det första passet gav jag mig även på boxningen för det är så himla kul med träningen så jag kan bara inte låta bli!
Men det gick hyffsat bra ändå, med risk för att detta kommer att låta väääldigt lustigt så tycker jag faktiskt om känslan av att ha ont, jag vet det låter hur dumt som helst men det är sååå skönt!
Men som de flesta som läser här vet så är inte jag som alla andra ;)

Har ont idag med i fotlederna, det är ungefär som när jag hade inflammation i senorna fast nu sitter det i fotleden/hälsenorna, sist jag hade det hade jag inflammation i senorna som går över foten och då fick jag gå på penicillin i 1mån ungefär och så fick jag INTE träna så jag hoppas värken ger med sig snart för jag ska absolut INTE sluta träna!

Idag snöar det som tusan ute!
Det blåser en hel del med, ingen som vet om det ska bli snöstorm eller liknande?

Denna dag kommer att fördrivas i soffan med värktabletter mestadels, ska se till att hemmets sysslor sköts med så att inte tvätt, disk och städning blir ogjort så jag hoppas att värktabletter ska hjälpa några timmar iallafall så det blir gjort!

Hoppas att ni får en bra dag!

//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: enköpingsLisa

Alltså måste bara säga att du är jätteduktig som verkligen tar tar i de här med träning, jag är sån som tränar tre fyra pass och sen struntar jag i de efter ett tag, men du kämpar på och de tycker jag är jätteduktigt :D

2010-02-24 @ 10:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0