En bra dag!

Idag har det varit en bra dag!

Dagen började lite segt, barnen var slöa och Cassandra somnade på förmiddagen och sov i 1½h och Martin satt i soffan och halvsov och såg på barnprogram, gubben låg i soffan och snarkade och jag passade på att sitta lite vid datorn.

När Cassandra vaknade så gjorde vi oss iordning och sen begav vi oss till Skrickerum för att hälsa på Sara, Daniel och lilla Izabel.
När vi kom dit så blev det en massa prat och spring efter busungarna ;)
Sen blev det lite lunch och det var gott, Tackar :)

Sen såg vi lite på tv tror jag och pratade en del och sen skulle vi hinna med en sväng till Valdermarsvik för att besöka Jasmine och Jacob med så vi åkte från Skrickerum runt 15.30.

När vi kom till Jasmine och Jacob så kikade vi igenom deras nya lägenhet och den var kanonfin!
Sen blev det en massa massa spring efter våra galna ungar som älskade att springa på den stora ytan och Martin var hel vild! Vet inte vad det var med honom men han var rent ut sagt galen! =p
Men vi hade en jättetrevlig stund hos dom och fick jättegod mat så det tackar vi för! :)

Nu har jag nyligen lagt Cassandra och Martin bäddade precis ner sig här bredvid mig och kollar på en film som gubben nyss drog igång.
Imorgon är det måndag och en ny vecka börjar, hoppas det blir en bra vecka!

Två väldigt trötta busar♥
//Livets Diamanter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0