Ge mig ett jobb! :)

Började städa lite förut men strömen sviktade och försvann från och till så jag fick ge upp städandet en stund eftersom att det inte gick så bra att dammsuga utan ström..

Passade på att hoppa in i duschen nu när man ändå är själv och barnen är på dagis och det var jätteskönt att slippa ta en såndär stress-dusch! :)

Nu ska jag spendera lite tid här framför datorn och leta jobb som man kan söka, lite svårt att hitta jobb för dom söker i stort sett bara chefer, sjuksköterskor och lärare...
Men vi håller tummarna för att även jag ska få ett jobb snart! :)


Ja för jag blir gaaaalen om jag ska behöva gå hemma mycket längre till som ni ser! ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du itta ett jobb snart, som sagt man blir galen av o gå hemma!! Lycka till =) Pussen!

2010-01-14 @ 13:13:34
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: Irony by Linn

Hoppas att du hittar ett jobb snarast! Håller tummarna!

2010-01-14 @ 13:32:27
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0