"Klockan är 7.05!"

Denna dag började bra....hmm!

Vi råkade försova oss lite smått imorse, närmare bestämt 35min!
Gubben hade stängt av väckarklockan Helt när den ringde klockan 6.30 sen somnade han om och jag hade inte ens vaknat när den ringt eftersom att han hunnit stänga av den så snabbt.

Klockan 7.05 flyger gubben upp och säger "Klockan är 7.05!!"
Jag som är alldeles yrvaken flyger upp och svär och skäller på min stackars gubbe (Förlåt älskling) :)
Jag slänger på mig kläder och gör för att väcka barnen, när jag fått Martin att vakna till skapligt så bytte jag blöja på Cassandra och klädde henne medans gubben fixade Martin.
Sen var det bara på med ytterkläderna och hoppa in i bilen!

Vi kom till dagis vid 7.30 så vi kom bara lite lite sent och det visade sig att det inte bara var vi som kommit lite sent utan även en i personalen så det fanns bara en personal på plats i morse så det såg lite små stressigt ut där inne hehe...
Barnen var alldeles tysta och tittade sig förvirrat runt när vi hade klätt av dom och placerat dom vid frukostbordet på dagis, stackarna det blev en stressig morgon för dom♥

Nu sitter jag bara och latar och eldar så jag ska få upp lite värme här så man kan komma igång lite snart.
Ska ta och äta lite frukost snart och sen städa, tvätta och ja, det vanliga helt enkelt ;)
Hoppas att ni får en bra dag!

Gammal bild från i somras på barnen♥
//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0