Måndag-Ny vecka, nya möjligheter!

Måndag morgon.

Ja nu startar en ny vecka, nya möjligheter ;)
Vi har lämnat barnen på dagis för ca 1h sedan och gubben har gått ut för att jobba.

Jag sitter här framför datorn en stund nu medans jag försöker elda upp värmen lite i huset, lite kallt så här på morgonen.
Sen ska jag ta tag i lite städning, disk och tvätt och så ska jag ta tag i träningen med och sen blir det väl duschen och sen slappa framför en film innan det är dags att hämta busungarna♥

Det snöar ganska skapligt med men snön är nästan som regn idag, det är bara -1,3grader så vi får se om snön ligger kvar veckan ut eller om den smälter bort.
Kan väl hoppas på att den ligger kvar tills det är dags att bli vår, barnen tycker ju att det är ganska mysigt med snön och så är det väldigt roligt att åka pulka :)


Ha en bra måndag nu allihopa!
//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0