Maränger

Idag har jag bara latat latat och åter latat (förutom att jag försökt att söka jobb) så det har varit jätteskönt, eller igentligen inte, var lite långtråkigt att inte ha ett endaste dugg att göra så jag har suttit och kollat film i min ensamhet =p

När vi hade hämtat barnen på dagis så stannade vi och handlade lite och sen bar det av hemmåt för att laga mat.
Till mat idag fick det bli stuvade makaroner med stekt falukorv och köttbullar, anledningen till att det blev både korv och köttbullar är att det blev lite köttbullar över från maten igår.

Efter maten så hade vi en liten far-dotter stund och mor-son stund, jag och Martin satte igång och plockade undan efter maten och sen började vi baka, vi bakade banankaka och maränger, banankakan är färdig så nu står marängerna i ugnen.
Medans jag och Martin bakade så låg gubben och Cassandra och mös framför tv:n men Cassandra var så trött så hon somnade i pappas knä så han fick bädda ner henne i sängen.

Nu är gubben ute och jobbar medans jag och Martin ser på Ice age 3 ;)
Ska snart gå och kolla till marängerna för vi vill ju inte ha brända maränger!

Ingen som känner att ni vill komma hit med lite glass så vi kan smaska glass och maränger? :)

//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0