Saltat kaffe

Igår kväll hade vi besök av Sara, Daniel och lilla Izabel.
Vi åt tacos och jag blev proppmätt som vanligt, inte bra inte bra =p

Sen blev det tv:n en stund och sen började det tjatas om kaffe ;)
Ja eftersom att alla andra är för lata för att göra kaffet så sa dom "Fia, vi litar bara på att kaffet blir bra om du gör det så det är därför du får göra det..."
Ja, dom är lata! =p

Det slutade med att jag gjorde kaffet, när jag hade hällt i hälften av kaffepulvret så skulle jag hälla i lite salt vilket blev massor med salt så jag hade i ganska så mycket kaffepulver till...
När dom väl skulle dricka kaffet så klagade dom på att kaffet var lite grumligt vilket ledde till att dom.....ja, inte litade på mig så Daniel bad mig provsmaka hans kaffe innan han tordes dricka det så jag gjorde det, det var dock väldigt svårt att hålla minen då kaffet smakade rent salt!
Men eftersom att Daniel inte trodde att det var något fel på kaffet så drack han.....och spottade tillbaks kaffet i koppen.... =p

Det slutade med att jag gjorde nytt kaffe Utan salt bara för att jag fick lite smått dåligt samvete över att jag förstört en hel kanna kaffe som fick slängas...

Idag (lördag) var vi i Stjärnevik och lämnade lillasyster hos lilla mamma♥
Barnen trivdes som vanligt och hade skoj, Martin misshandlade katterna som vanligt men vad kan man förvänta sig av en galen 2-åring? ;)

Vi hade iallafall en jättetrevlig dag idag!
Nu har vi precis lagt båda barnen som var supertrötta efter denna dag så nu ska jag mysa med gubben och se på Robinson ;)

//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0