styrketräning

Styrketräningspasset var helt underbart igår kväll!

Var ju i Överum på ett styrketräningspass med Emma igår och jag ångrar inte att jag testade på det för det var kanon skönt!
Men man blev helt slut efter 1h och 20min styrketräning vill jag lova ;)

När jag kom hem så skulle jag dricka ett glas vatten men problemet var att jag inte kunde lyfta vattenglaset till munnen haha så det blev hårdträning igår för otränade mig ;)
Ne nu ska jag ta och mysa vidare med mina busar som är hemma idag♥

//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: jasmine

du är så duktig:)!



glöm inte bort att ha vilodag mellan passen:)

puss

2010-01-22 @ 11:51:23
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0