090807 Fredag.......Ja, FREDAG! =)

090807 Fredag

Tjoho, godmorgon....eller är det förmiddag?!
Det blev en lite sömnlös natt inatt... Martin vaknade och skrek, han var/lät livrädd!
Så jag kastade mig upp ur sängen och gick snabbt in till barnens rum och tog upp Martin, tog med hans kudde och tiger (som han Inte kan somna utan!) och så gick vi in till vårt rum och där bäddade jag ner honom men han var fortfarande lika skrämd, jag antar att han hade haft en mardröm och en ordentlig sådan!
Kanske att han drömde om när han hamnade under vattnet på badstranden igår?
Han somnade iallafall tillslut men han vaknade gång på gång under natten och var alldeles tröstlös och bara grät och då sved det ordentligt i hjärtat för det är så jobbigt när man inte vet vad det är han är ledsen över.
Han upprepade: "Aj aj aj aj..." hela tiden och när jag frågade vart han hade Aj så höll han upp foten och ville att jag skulle blåsa på den men det syndes inget på foten och jag vet inte ens om han var vaken de gånger han grät tröstlöst för han blundade hela tiden...
Jaja, vi får se hur det är när han vaknar....vilket han just gjorde!

Måste dra!
SoFiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0