26:e December

Ja då har bloggen haft lite jullov några dagar men nu är jag tillbaks ;)

Eftersom att det hänt så mycket nu under julhelgen så skulle jag kunna sitta här en evighet och bara skriva så jag sammanfattar julen så här: Den har varit supermysig och bra!
Tack för alla julklappar som vi och barnen fick!♥

Och vet ni vad?
Jag fick min efterlängtade brödkavel så nu ska här bakas! :)

Cassandra har blivit ett riktigt charmtroll och snor lätt åt sig uppmärksamheten från folk som annars storebror brukar sno åt sig och gotta sig i rampljuset men nu tycker Cassandra att det får vara nog så hon har charmat och busat och fnittrat och flirtat hela julhelgen och dessutom har hon blivit en riktig lins lus som smilar ordentligt inför kameran♥

Hoppas ni hade en jättebra jul!
Nu laddar vi inför nyår ;)

//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra kväll! :)

2009-12-28 @ 20:50:38
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0