090708 På väg mot bättre humör

090708 Onsdag

Nu tror jag äntligen att jag är på väg mot ett bättre humör!
Har varit nere i en svacka den senaste veckan men det känns som jag sakta men säkert håller på att ta mig upp.
Jag antar att det har märkts i mina inlägg att jag har varit inne i en depp period?
Och jag tror även att Jasmine märkte av det sist vi träffades. (http://peeweejasmine.blogg.se/).

Det känns iallafall som att jag är på väg upp på fötterna igen, men det kan vända fort.
Jag hoppas innerligt att jag håller på att bli piggare, gladare och få tillbaks mitt humör.
Anledningen att jag nog varit lite nere är nog att det har känts som att jag har missat så otroligt mycket denna sommar, inte minst att jag blev tvungen att avstå från mammablogg galan som jag skulle på, plats var bokad och fixad så det var bara för mig att ta mig dit men så blev det inte av.
Gick inte på nått sätt få tag på barnvakt pga att de flesta jobbar under sommaren eller inte hade tid/ork av andra skäl.
Sen missar jag ju som sagt Visfestivalen 9-11:e juli, jag har missat tre ljusparty och två födelsedags fester.
Men det är bara att insé att livet är så ibland och jag håller faktiskt på att gå mot bättre tider som sagt så ni behöver inte oroa er, för visst blir ni med deppiga ibland?!



Nu börjar det även att närma sig augusti då Martin börjar på dagis, han börjar den 17:e och jag tror att han kommer att Älska det då han älskar att umgås med andra barn.
Hoppas att inskolningen kommer att gå bra och vara lätt, och det tror jag.
Cassandra kommer nog börja i november men vi får se hur det blir, men förhoppningsvis så gör hon det =)




Idag gick vi upp för dagen vid 8.00 ungefär, fast Martin sov ca 40 minuter mer än oss =)
Vi låg och mös en stund i sängen innan gubben gick upp för att jobba, Cassandra försökte hela tiden dra sig fram till mitt nattduksbord och ta sakerna där och hon tog sig fram men då tog jag bort henne i sista stund, gissa vem som blev sur då hihi hon ville så gärna ta min telefon!

Sen gick vi iallafall upp och åt frukost och barnen har lekt lite så snart ska vi gå ut i solen en stund och njuta av sommaren och Martin ska med pappa i traktorn och köra lite balar =)
Nu drar Martin iväg med sin lillasyster till deras rum, dom försvann i en väldig fart sötnosarna <3 

Syskonkärlek <3



SoFiA

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo jag tror dom flesta blir det ibland, jag är oxå i en deppperiod nu el har vart ett tag..men d e bara hoppas att de vänder snart så man kan bli sitt glada jag igen. puss

2009-07-08 @ 09:46:08
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: jasmine

skönt att du börjar må bättre gumms<3

hoppas ni får en härlig dag o solen:)

puss

2009-07-08 @ 09:59:38
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: Nanna Nilsson

Hej! läste just ditt tisd.inl. Jag förstår vad du menar,man behöver "något" som bara är ens eget. Själv går jag o "lär" mig steppa. Det är så kul...mycket skratt, och så har jag mitt radioprat i lokalradion..Körkort måste du ta!! Det är nästan det bästa jag gjort(för allas skull),jag var hela 28 år då, bättre sent än aldrig. Kram till dej och dina "kakmonster" :)

2009-07-08 @ 10:06:42
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Milica

Söt bild :)

2009-07-08 @ 10:33:19
URL: http://milicajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0