090618 Slut på energi....

090618 Torsdag

Nu är energin slut, helt slut.......
Har inte sovt på tre nätter på grund av en över pigg Cassandra.
Hon har väckt Martin och oss varje natt denna vecka så nu får hon inte sova efter 13.00 på dagen utan får hålla sig vaken till minnst 19.00 helst 20.00 om det går så hon sover om nätterna!
Idag ska vi förbereda inför självaste midsommarafton, ska Städas i hela huset och det är inte lite kan jag tala om + att trädgården ska städas, detta kommer att ta hela långa dagen eftersom gubben min jobbar massor så får jag göra det själv med lite hjälp av lillasyster plus att jag ska jaga på barnen samtidigt eller hålla koll på dom åtminstonne...
Sen mot kvällen när barnen sover ska vi försöka oss på att slänga ihop en midsommarstång!
Bara det inte regnar ikväll för då är det inge skoj att gå ut och plocka blommor och stå och binda ihop en stång!
Anledningen till att vi kommer göra den sent ikväll är att vi inte hinner imorgon för då har vi fullt upp Hela dagen!
Ska försöka få kameran att funka med!
Vill ju ha lite bilder från ikväll och imorgon som jag kan lägga upp här! =)
Nu måste jag sätta igång här hemma....så gott jag orkar....lillasyster sover fortfarande så jag får väl se om jag lyckas få upp henne innan eftermiddagen....!
Hoppas att ni får en bra dag iallafall!




SoFiA

Kommentarer
Postat av: Lina

Kikar in lite! Sicka fina barn du har. Inte dåligt o ha två barn när man e 20 :) Själv e jag 25 o har en liten tjej på 10 mån, visst e de härligt! :) Ska läsa lite mer här nu, alltid kul me nya bloggar att läsa, ha de!

2009-06-18 @ 08:59:13
Postat av: Jessica

Jag vill med pyssla med midsommar stång, plocka blommor och sånt. :(

Men läkaren sa att jag inte får anstränga mig alls mycket, jag ska helst bara ligga och vila dag ut och dag in. :S



Ja, det känns lite skönt att den fick vara kvar faktiskt. Ett par veckor till tycker jag, fram till v 37 låter bra, sen kan den få födas. :p Haha.

2009-06-18 @ 12:00:19
URL: http://jessie0202.blogg.se/
Postat av: Mindy

Kul att du gillar min blogg.Ha en skön torsdag..& en mysig midsommar helg..kram

2009-06-18 @ 13:07:13
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Madelene - Malle

Vad ska du göra i midsommar??





www.mallesplace.blogg.se



Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.

Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!

Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.



see ya!

www.mallesplace.blogg.se

2009-06-18 @ 13:13:02
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0