090626 Shopping

090626 Fredag

Runt 13.00 åkte vi in till Västervik för att handla lite och jag skulle hitta mig en bikini.
Brukar ha stooora problem att hitta min storlek i bikini då man har 75DD, jobbigt/tråkigt att dom flesta inte har de storlekarna!
Jag menar vi storbystade tjejer måste också få vara fina på stranden!
Jag hittade en knallrosa bikiniöverdel men den var lite stor i axelbanden även att man ställde in dom på det kortaste och så var den lite stor runt om men vi får se om jag tar den imorgon då vi ska vara en heldag på stranden med Jacob och Jasmine det kommer att bli kanon kul, hoppas bara att barnen står ut men det tror jag =)
Vi handlade inga matvaror i Västervik då det var knöka fullt med folk i alla affärer och vi orkade inte stå i kö med barnen en evighet så vi handlade i lilla Överum.
Hittade lite kläder på lager 157 i Västervik med, blev ett "partylinne" ett par jeansleggings en jersey topp och ett par harembyxor.
Köpte även en jätte fin rosa väska!
Martin fick lite strandleksaker och Cassandra fick en heltäckande baddräckt som skyddar mot solen och så fick hon en rosa jättefin klänning =)
Sen åkte vi hem, såg på tv och satt ute en stund sen blev det mat och så gick vi ut igen ;)
Rickie och Sofia kom förbi en sväng och pratade lite så får se om dom kommer ut till stranden imorgon också, skulle vara jätte kul!
Sen när det blev lite för kallt ute så gick vi in igen och här sitter vi nu i soffan och gubben min försöker att få Martin att somna, Cassandra somnade runt 18-tiden.


Gammal kul fyllebild på mig och sofia =)
(sofia till vänster och jag till höger)
Hmm... båda heter ju Sofia! =)


Godnatt med er!
SoFiA

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söta :D

2009-06-27 @ 10:38:27
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Carin

Rösta på min blogg!! Länk finns på min sida <3 Ingen reklam, utan det är en bra blogg!

2009-06-27 @ 10:50:02
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0