Åskaaaa

Denna gång hade vädret rätt!
Dom sa på vädret imorse att det skulle åska här runt 14.00 och visst lyckades åskan pricka in det ganska punktligt! Klockan är nu 14.08 och det började åska för ca 5min sedan!

Får se vad barnen tycker om åska, än så länge hörs den bara på håll men den lär komma närmare snart skulle jag tippa på! Men jag tror inte att barnen bryr sig speciellt mycket men det återstår att se.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mina små älsklingar!



                                                            SoFiA


Kommentarer
Postat av: Rebecca Adehill

Hej Sofia! Vilka härliga små barn du verkar ha! Jag ville bara tacka dig för du skickade den kommentaren till min blogg. Nu har Du fått mig ännu mer motiverad till att skriva mer mer mer! Fortsätt läs och kommentera! Ta hand om dig! / Rebecca

2009-05-20 @ 14:34:27
URL: http://spinit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0