Besök

Idag har vi haft lite besök av en kompis och hennes tvilling grabbar, mycket trevligt!


Vi var ute en liten stund med barnen och dom lekte i "lekhagen" en stund sen ville dom inte vara kvar där så dom sprang runt och busade överallt =)

Försökte få barnen att blåsa på en maskros så fröna skulle blåsa iväg men dom ville bara smaka på dom och det kittlades ju lite i näsan!

Sedan gick vi in och då vaknade Cassandra precis så vi gick in till Martins och Cassandras rum och lekte där en stund med barnen och det finns ju en del leksaker där att leka med! Men dom tröttnade förstås efter en liten stund och började busa lite i hallen istället så vi satte oss i tv-rummet och Cassandra gick omkring lite grann i sin lära-gå-stol men hon hade en pyjamas på sig med fötter så att säga så det blev lite halt på parkettgolvet =)


Sen gav jag barnen en skål med chips (givetvis inte till Cassandra) och det var väldigt uppskattat en stund, sen hamnade allt utanför skålen och sedan smög det sig ner på golvet! Men det gjorde inte så mycket för jag behöver ändå storstäda.

Sen satt jag på golvet och busade med Cassandra som då satt i hoppgungan och alla grabbarna ville ju vara med och gunga på henne och det gjorde dom jätte duktigt =)

Nu nyligen så åkte Sofia och barnen hem, Rickie var och hämtade dom.
när dom hade åkt så gick jag och lade Martin i hans säng för han var så trött (trodde jag) men han kom trippandes efter bara någon minut så jag antar att han inte var så trött ändå.

Gubben ringde för en liten stund sedan och sa att han skulle komma hem om ca en timme (trodde han) så vi får väl se när han dyker upp.

                                                                          SoFiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0