Hjäääälp!

Hjälp vilken stor spindel jag såg!!!!
Okej så här ligger det till: Jag är fullkomligt Livrädd för Spindlar!
När jag var ute och lekte med Martin i sandlådan nyss så gick han och hämtade sin vagn till sin leksakstraktor och ville att jag skulle koppla ihop dom åt honom, han tappade vagnen framför mig så den hamnade uppochned.
Jag skulle ta upp vagnen och koppla på den på traktorn då jag såg nånting där under, första tanken var att det var en snigel som brukar sitta på leksakerna ibland men sen såg jag hur "snigeln" vecklade ut Åtta stora tjocka ben!
Det var alltså Ingen snigel utan en jätte stor Spindel! wooooohoooo! Livrädd!
Så jag tog en spade som låg i sandlådan och mosade ihjäl den mohaha! Sen slängde jag den över staketet på lekhagen!

Fy för stora spindlar när man är livrädd för asen!


                                                                    SoFiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0