Olycka

Hände en liten olycka förut, Cassandra satt i soffan och jag skulle gå ut och röka, när jag sitter där ute hör jag helt plötsligt en smäll och kort efteråt en storgråtande Cassandra!
Hon var inte ensam inne bara så ni vet! Gubben min satt i soffan och tittade på tv och Martin satt och åt...
Gubben trodde att hon satt i lära-gå-stolen så det var därför han inte märkte av att hon satt i soffan och så var han som vanligt som fastklistrad i tv:n men det var helt klart mitt fel som inte sa till att hon satt där, det var dumt gjort av mig men jag tog lixom förgivet att han såg att hon satt där i soffan med.
När jag kom in så grät hon fortfarande men så fort den lilla mammagrisen kom till mig så vart hon helt lugn och avkopplad och snyftade bara lite grann <3
Hon skadade sig inte som tur var utan hon blev bara rädd, hon landade tydligen på rumpan på golvet och sedan föll hon bakåt så det var inte så att hon drutta med huvudet i golvet utan som tur var landade hon så bra som det bara var möjligt.
Framöver ska jag se till att hon sitter på ett mer säkert sätt eller tala om för min gubbe att han ska hålla ett extra öga på henne.

                                                      världens underbaraste dotter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0