tummen upp

Nu har vi eller min bror grävt fram en uteplats, ja vi hade en uteplats under marken/gräsmattan som säkert inte varit framme på de närmaste 30 åren!
Så nu har vi en uteplats framför huset med plattor, jätte fint blev det och gräsmattan är färdig och allt så nu är det bara att njuta av den nya fina trädgården, Tummen upp!

Cassandra och jag gick in en sväng nu för det började blåsa så kallt så nu sitter hon och myser i sin älskade hoppgunga <3
Martin har suttit i sin sandlåda hela tiden och varit jätte duktig, han har grävt med sin traktor i sandlådan =)
Han har också vinkat till ett flygplan som flög här över huset förut hihi =)

Nu börjar Cassandra bli lite missnöjd/sur över att jag sitter här och inte myser med henne så det är bäst jag återgår till Mys =)

Ha det fint!

                                                                  SoFiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0