Varmt och skönt!

Varmt och skönt, det är just vad det är idag! Så himla efterlängtat sånt här väder! Dock blåser det lite mycket men vad gör väl det? Huvudsaken är att det är varmt och strålande solsken!
Har latat oss igenom mestadelen av denna dag men vi har suttit ute i värmen och ätit pizza (kebabrulle för min del) Mumsigt! Ibland får man vara lite onyttig =p

Martin sover nu och har gjort det i ca 1½ timma så vi får se om han vaknar snart så han kan hoppa in i duschen med far sin för det behövs =)
Cassandra sitter och skuttar som en liten studsboll i hoppgungan och gubbarna sitter och ser på film en sån här fin dag, Skäms på dom! Men jag ska inte säga nått för jag sitter ju faktiskt här jag med men får se om jag lyckas köra ut dom snart =)
Ska iväg och hälsa på min mor och gänget sen och lämna av bror min i Tuna.

Tog förresten ett par bilder här hemma på huset och runtomkring som jag kommer att lägga upp lite senare när jag får tid!

Ha det så bra sålänge!
             

                                                     SoFiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0