Bra dag!

Idag har jag jobbat och skoj hade jag :)
Dagen började med att vi skjutsade barnen till dagis på morgonen, när vi kom dit var det frukost dags nästan så vi stannade en stund innan frukosten och pratade med personalen sen satte vi Cassandra där hon skulle sitta under frukosten sen sade vi "Hej-då" till barnen och Cassandra log mot oss och var jätteglad och sen när vi hämtade dom på eftermiddagen så sa dom att Cassandra inte varit ledsen på hela dagen så det kändes kanon! =)

Efter att vi lämnat barnen så åkte vi hem och bytte om till arbetskläder, ja för idag hade jag bestämt mig för att jag ville vara med och jobba, skulle ju bli lite tråkigt att bara sitta hemma och glo ensam!

Så vi gick ut och så bar vi massa armeringsmattor som var ganska tunga och stora och ibland när dom inte riktigt passade in så fick man vända på dom och greja men kul hade vi =)
Sen tejpade jag en massa saker så det skulle va skyddat eller nått.
Sen körde jag grävaren.
Efter det böjde jag en massa armeringsjärn och satte dit där dom skulle vara.
Sen skulle det bäras/släpas en massa jättetunga långa rör på typ 3-4m så det var lite tungt, sen kopplade vi ihop dom och sen var det dags för fika.

Efter fikat så hämtade vi barnen och när vi kom hem så ville barnen se på film så Martin fick välja och då blev det Ice age såklart =))
Sen om ca 1h ska jag börja med maten så den är klar till gubbarna kommer hem, det blir potatis, gräddsås och köttfärslimpa och tzatziki, gjorde köttfärslimpan igår kväll när barnen hade somnat så den slipper jag stå med idag--sköööönt! =D

//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: jasmine

låter som en väldigt bra dag:)

puss

2009-11-12 @ 15:01:37
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Bra dag o kul att ha någe o göra! Skulle jag med uppskattat när mina börja på dagis för fyyy så tråkigt det var dååå!! :D

Gooood mat =) kmr ner o tattar lite ;)



pusssiiii

2009-11-12 @ 16:05:13
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: lussan

låter om en nice dag :D o nice att du trivdes på jobbe :D du kanske kan få anställning där???



mmm jag vet att jag egentligen inte e tjock så men enligt dagens bild av hur folk ska se ut o efter hur industrierna gör alla byxor o kläder måste min kropp var konstigt skapt för om de inte hänger i rumpan ere för smalt i midjan passar midjan så e låren för tjocka... asså d e ju sjukt finns ju INGA fucking kläder som e NORMALA för min kropp... o dessutom vad jag sett har du fett med snygga kläder inte som jag som har tuden linnen som ser likadana ut för dom passar iaf mig inte byxer där allt typ trycks ut o skit snark e så less på detta kan dom inte skaffa normala kläder i affärerna.... men men....

o jag har ett cpgrejs i skallen som vi kan ta en annan gång när gubbarna glor på film o vi sitter ute o röker om jag inte känner för o skriva av de i bloggen nån g :P :D

puss o kram



ps maten lät jävla god :D tänk om jag skulle orka.. men imon ska jag iaf laga lassange :P som säkert blir för mkt så de blir lassange hela helgen lång :S orka stå laga mat när man jobbat natt :P

2009-11-13 @ 00:28:23
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0