En galen helg ;)

Ja, då var det väl dags för ett litet inlägg igen va? ;)
Jag ska försöka sammanfatta de dagar jag inte har uppdaterat för er men jag ska försöka ta det kort så det inte blir för mycket för er att läsa =)

På fredagen ja vad gjorde vi då? Låt mig tänka.........
Jo, vi hade en mysig hemmakväll med tacos och barnen somnade ganska tidigt så det var en väldigt lugn kväll plus att gubben min lade sig för att sova runt 20.30 så det blev en aning ensamt att sitta uppe själv men jag hade ju sällskap av tv:n och alla snygga grabbar på idol ;)

På lördagen så städade vi och var iväg och handlade lite mat och sånt till kvällen.
På eftermiddagen någon gång kom Sofia, Rickie och barnen och sen lite senare så kom svärfar och hans fru och grattade lilla Cassandra så det var mycket trevligt!
Jag kan säga att alla fyra barnen var som galningar och vräkte i sig godsaker under fikat men det var mysigt och kul att se hur roligt dom hade det!

På kvällen när barnen hade somnat så hade vi "vuxna" det lite trevligt ja, vi hade riiiiiktigt kul må jag lova!
Men fasen Sofia, inte springa och knacka på dörren mitt i sånt där, fy på dig =p
Och han jag prata i telefon med och på msn....snacka om att det är den stördaste lustigaste ja, jag finner inga ord helt enkelt!
Vi kan sammanfatta kvällen med att om någon vill att jag ska bli allmänt galen, praaaaaaaatglad, och fnittrig så bjud mig på mycket jäger, jag lovar det funkar!
Eller hur Sofia? Du vet aliens och sånt eller rymdgubbar eller vad det var....en bil kanske? =p

På söndagen så vaknade barnen runt 7.00 så gubben var jätte snäll och sa att han skulle gå upp med dom så jag skulle få sova lite men jag låg bara kvar i sängen ungefär 1h sen gick jag med upp, kunde endå inte sova och jag mådde trots allt riktigt bra, knappt bakis alls och det förvånar mig fortfarande!

Vi åt frukost och sedan gick vi ut allihop med barnen (rickie och sofia o barnen sov över) men rickie var liiiite trött så han låg inne och sov =p
Vi gick och tittade på korna vilket barnen uppskattade och så fick dom titta på traktorerna och provsitta och så var vi uppe och kollade på den nya ladugården som gubbarna håller på och bygger och barnen tyckte självklart att det var super skoj att springa på den stora ytan som dom hade gutit dagarna innan plus att dom sprang omkring i lera och vattenpölar så först ramlade ett barn sen nästa och sen nästa så tre grabbar låg på hög i leran hihi dom var såååå söta =)

Sen lekte dom lite här utanför huset och så höll dom på och pillade en massa på bilarna =)
Sen gick vi in och städade och jag sa till alla tre grabbar att om dom hjälper mig att städa så skulle dom få godis och ja, alla grabbarna städade på riktigt duktigt!
Sen fick vi gäster från Överum, Tommy och Gulla, dom kom med varsin present till Martin och Cassandra =)
Så söndagen var en kanon dag den med, hela helgen var helt kanon!

Just det, tänkte att jag skulle upplysa er om att inte dricka kaffe med följande i på fyllan:

-utgången grädde

-bea sås

-boston gurka

-senap

Ja, och allt annat innehåll som var en mindre bra blandning, det var gott fram till att senapen åkte i, då slutade jag dricka kaffet men TACK Sofia för en spännande upplevelse =p

//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: jasmine

låter som en härlig helg:)

hoppas allt e bra

2009-11-03 @ 15:41:16
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: Jessica

Förresten, har du bilderna sen sexfesten??? :p



Vill se mina snygga ben. ;) asg

2009-11-03 @ 16:08:06
URL: http://jessie0202.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ska nog ta med mig en jäger till dig nästa gång oxå :) det dök ju upp så mkt spännande varelser då på eran tomt =) fast just det de kanske berodde på att d var haloween ;) hm de blev nog väldigt felstavat? höömh aahjja.. iaf så förstår ja verkligen inte hur du kunde dricka d där kaffet men d var säkerligen gott ;) O föresten de där me knackningen , om ni lovar att inte vara borta så länge nösta gång lovar ja att inte störa nästa g ;) hahaha Puss söötiiiis

2009-11-03 @ 17:49:17
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0