Onsdag

Dagen började med att vi fixade barnen på morgonen och sedan körde gubben dom till dagis, jag stannade hemma idag för jag skulle få besök av Sara och hennes bebis Izabel =)
Men han skulle ju ändå bara lämna av barnen så det var inte så ansträngande för honom att göra själv ;)

Runt 9.30 så kom Sara och Izabel så vi gick direkt ut på en promenad tillsammans så det blev mycket prat på den promenaden om allt mellan himmel och jord och trevligt hade vi.
När vi kom hem så fixade jag nybakade baguetter med lite grönsaker och gott så det blev en liten mys mellis på morgonen.
Dom stannade tyvärr inte så många timmar för dom skulle till Bvc vid 13.00 men några timmar hann vi umgås och jag fick mysa bebis en stund myyyyys! ♥

Runt 13.00 så kom gubben hem och sen frågade han om jag ville följa med upp en stund för han skulle jobba ca 40min till innan det var dags att hämta barnen så jag följde med upp till nybygget och såg på när gubbarna jobbade, eller lekte eller vad det var dom gjorde =p

Sen var det dags att hämta barnen så vi gick till bilen och åkte.
När vi kom in på dagis så kom en i personelen och gick med Cassandra och lillstumpan blev sååå glad att se oss!
Sedan fick även Martin syn på oss, han satt och höstpysslade och limmade löv på ett papper, jätte fint var det!

Vi stannade kvar en stund och pratade med Cassandras inskolningsfröken och hon talade om att allt gick som på rosor, inte ett gnäll nån gång utan allt flöt på kanon bra vilket förvånar personalen lika mycket som oss så det känns jättebra att allt flyter på! =)

Nu har jag nyss lagt Cassandra, hon var så trött idag!
Martin är fortfarande vaken men trött =)

Vi sitter och väntar på att gubben ska komma hem, han är nämligen och hämtar min lillebror som praktiserar här varannan vecka så när dom kommer hem ska gubben göra pannkakor, ja jag lyckas ju aldrig med dessa pannkakor hmm! =p

Ha en superbra kväll nu allihop!
//Livets Diamanter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0