Kalas

Igår blev det en väldigt lugn dag, på eftermiddagen var jag och Cassandra ute hos gubbarna en sväng och tittade på när dom jobbade, Cassandra fick låna ett par radio-hörselskydd eftersom det var många höga ljud där så hon blev lite sömnig av att ligga där i vagnen och lyssna på radio så hon låg och sjöng för oss i ca 20min nonstop så gubbarna fick skratta lite åt henne hihi :)

Efter en liten stund så somnade lillpluttan så vi stannade tills gubben slutade vid 15.00 sen gick vi hem och städade lite utanför huset medans Cassandra sov.
Sedan hämtade gubben Martin på dagis medans jag plockade med tvätten och lagade mat och Cassandra sov under tiden jag fixade allt och vaknade när jag var klar så det var skönt och det var nog skönt för henne med att sova ute i friska luften en stund.

På kvällen kom det lite gäster på besök och åt tårta så barnen var måttligt nöjda eftersom att gästerna kom på två olika tidpunkter så fick dom fika och tårta hela två gånger! ;)
Jag kan säga att barnen höll sig pigga iallafall!

De sista gästerna gick hem runt 21.00 och efter det så nattade vi barnen och sen gick även jag och lade mig för jag var lite trötter efter en hel dag med grovstädning och allt annat.
Gubben satt uppe framför datorn och tv:n till 01.00-02.00 där nånstanns så han var skapligt trött imorse men jag var pigg för Cassandra sov enda till 7.10 idag och det kändes riktigt lustigt att få sova så länge men skönt var det! =)

I helgen kommer det lite mer gäster och firar vår lilla oooops stora flicka ;)
Så det blir en helg fylld med kakor och tårta så barnen kommer nog inte klaga det minsta! =)
Ikväll blir det myyyys med tacos Mums!

//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0