Hej igen!

090922 Tisdag

Oj, nu
var det ett tag sedan jag skrev här!
Men lugn! Jag lever ;)


Idag har jag och Cassandra bakat bullar, hade ju lovat gubbarna nybakade bullar till fikat så det var klart jag fixade det till dom ;)

Har kommit fram till att jag saknar lite saker när jag bakar, en brödkavel och bakdukar/kökshanddukar! 
Ingen som kan skänka dessa saker till lilla bagaren? =p
Just nu består min "brödkavel" av en pantflaska full med vatten, ja det gäller ju att vara lite påhittig "man tager vad man haver"  ;)
Min högsta önskan just nu: En rosa brödkavel och rosa kökshanddukar! ;)

Just nu ligger Cassandra och sover, men det är bra för då är hon pigg sen när vi ska till bvc vid 14.00, hon ska nämligen vaccineras då så vi får se om hon är liga tuff som Martin var när han fick sin "1-års spruta" han bara tittade på sprutan när han fick den och sen var han hur glad som helst, inga som helst problem =)
Men jag tror att Cassandra kommer att bli lite ledsen men jag hoppas att det kommer att gå bra!


Beställde lite kläder förut med, en lång kortärmad tröja med tryck, en långärmad mys tröja och ett par byxor, har inte talat om det för gubben än bara hihi ;)
Men det är ju faktiskt min "lön" som kommer på fredag så jag bestämmer lite extra över den och så blir han faktiskt inte sur för han vet att jag älskar att handla på marknader och han vet att jag är lite (läs mycket) depprimerad över att Gamleby marknad är på torsdag och mina pengar kommer på...... fredag! Snacka om surt läge!!
Så jag unnade mig själv att beställa lite kläder istället och det gick bara på 591kr med frakt och allt så det var inte så farligt tyckte jag...


Vill ha! Vill ha! Vill ha!
Har letat efter dessa jeansleggings
överallt men hittar dom ingenstanns =/


//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina jeggings =) jag köpte ett par liknande på hm , dom var slut i webbutiken men ej i affären lycka ihih vart har du sett dessa fina då? =)

2009-09-22 @ 12:46:41
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Föresten så glömde ja säga att d har liknande på GinaT inte riktigt samma färg men samma modell :)

2009-09-22 @ 17:45:46
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: lussan

tyvärr så gjorde ju tobbe slut men de kanske de visste :P så de blir la inge mer trevliga kvällar.... men vore kul om man kunde umgås nån kväll eller så ändå om ni känner för de???

o byxerna var skitsnygga för den delen :P :D

2009-09-22 @ 21:05:13
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0