stääääääd tiiiime!

090924 Torsdag

Idag
kommer jag inte att ha tid att skriva nånting speciellt, ska städa hela långa dagen eftersom vi får besök från fredag-söndag och det kommer att bli jätte trevligt tror jag! =)

Började städa runt 7.30 imorse och barnen var super snälla, har världens snällaste barn!
Jag frågade om dom ville se på ice age och självklart ville dom det så jag satte i filmen och Martin gosade ner sig i soffan med sin kudde, täcket och tiger och Cassandra låg i en sackosäck på golvet och mös så dom låg där och kollade på heeela filmen!

Jag fick en hel del städat tack vare att dom såg på filmen så nu har dom fått bullar och frukt som belöning för att dom var så duktiga och Martin dammsugade till och med hela vardagsrummet nästan (fast jag hade dammsugat först) och så har han burit saker till deras rum, skönt att få lite hjälp =)
Cassandra där emot motarbetade mig lite på slutet hehe, hon kastade ner alla skor från skohyllan när jag satte upp dom och när jag sorterade jackor/ytterkläder så blandade hon allt busungen =p

Nu ska jag fortsätta städa, ska nog lägga sanda först för hon är så trött och så kanske jag får lite mer gjort ;)

Puss och kram på er!
//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: jasmine

härligt när man får mkt gjort:)

pussis

2009-09-24 @ 10:53:32
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Hoppas ni får det riktigt härligt i helgen! Vi hade oxå väldigt gärna dykt upp, men har lite annat för oss så det får bli en annan helg!



Kram

2009-09-24 @ 14:21:07
Postat av: Sara

Hejhej, jasså ska ni ha besök hela helgen:). Jag blir ju nyfiken på vem det kan va. Hoppas ni får en bra helg och att det fina vädret kommer.



kramkram

2009-09-25 @ 09:53:22
URL: http://saraskrickerum.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kikar in, önskar dig en trevlig dag.

Kram Åsa

2009-09-25 @ 13:38:26
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Ja =) Det var kul att vi fick komma =) puss

2009-09-27 @ 15:40:34
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0