100216 Tisdag

Idag har jag ägnat morgonen åt att skura ugnen och jag lovar, det var inte lätt!!!!
Man skulle kunna gissa på att ugnen aldrig varit städad för den såg hemsk ut och smutsen var fast bränd, fy fan så äcklig den var!

Annars har det ännu inte hänt så mycket idag, har städat huset och ja, dom vanliga sysslorna som måste göras.
Ska fixa klart ugnen snart, har blötlagt den eller vad man ska säga, den står med vatten och rengöringsmedel eftersom att vissa smutsfläckar inte ville bort så nu får det stå i någon timme så jag kan ta bort dom sen.

Ha en bra dag!



Tack storebror för att du fyllde vedbaljan med ved imorse så att jag slapp göra det idag, det var snällt!! Tack tack! :)

//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0