Fredag kväll

Fredag kväll.

Kvällen har bestått av tacos och film tittande.
Gubbarna var iväg förut och handlade tacos tillbehör och när dom kom hem så satte vi igång direkt och lagade mat, maten blev jätte god och guuu så mätt jag blev!

Efter maten så såg vi på tv och barnen smaskade godis.
Efter en stund blev Cassandra väldigt trött så jag bäddade ner barnen i deras sängar och drog igång en film, Cassandra somnade ganska så snart medans Martin tog med sig täcke och kudde in till oss och mös ner sig i soffan, nyss blev han så trött så han sa att han ville sova så nu har jag nyss nattat honom, han ville att jag skulle bädda ner mig hos honom så jag lade mig där tills han somnade♥

Får se vad denna helg har att erbjuda :)

//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0