God-kväll

God-kväll!

Nu har vi ätit pizza och Cassandra somnade ganska snabbt efter maten, under tiden hon åt sin mat så sprang Martin och plockade upp hennes mat som hamnade utanför hennes talrik och lade det på talriken igen och sen gick han och satte sig och åt sin mat och när lillasyster tappade mat igen så var han snabbt på plats för att plocka upp maten åt henne, så söt!
När lillasyster välte sin nappflaska så att vattnet rann ut så sprang han genast fram och stall nappflaskan upp och precis när han satte sig igen på sin plats så tittade syrran på honom och log och så välte hon sin flaska på nytt och ja, brorsan var snabbt på plats och skrattade och sa "Nae hehe" sötnosen♥

När vi hade ätit klart så var barnen trötta så vi fixade dom för kvällen, bäddade ner dom i sina sängar och drog igång en film i deras rum som dom skulle få somna till (Hitta Nemo).
Efter 30-40min kom Martin in till oss i tv-rummet för han ville inte sova riktigt än men Cassandra hade somnat så jag bäddade om henne och stängde av tv:n.

Nu ligger Martin och gubben och gosar i våran säng, undrar vem som kommer att somna först?! ;)
Ska nog bädda ner mig jag med snart, har en jäkla huvudvärk! :/
Men jag hoppas att ni får en kanon kväll!

Kika gärna in på min och Jessicas (http://jessie0202.blogg.se) nyöppnade webb shopp: http://beautifulhappiness.com  Där hittar ni smink, parfymer och hudvårdsprodukter för både män och kvinnor, kända märken och låga priser!

//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Ines

sv. tack så jätte mycket! :D

2010-02-10 @ 20:41:47
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0