Lördagen

God kväll!

Denna dag har bestått av mycket latande, dagen började med en god frukost med hela familjen plus min bror som är här på besök.
Efter frukosten gick gubbarna ut för att jobba så jag och barnen tog det lugnt och mös en massa♥

Cassandra var lite dålig imorse, hon hade feber och snorade och var väldigt slö så hon somnade tidigt på förmiddagen.
Medans Cassandra sov passade jag på att ta en dusch och gubbarna o Martin satt vid datorn/tv:n.

Sen var det dags för lunch, lunchen bestod av en massa rester så det fanns en hel del att välja på, det blev bl a  spaghetti o köttfärssås, spaghetti o köttbullar och tacos.
Jag är inte något stort fan av lunch, tycker det är grymt jobbigt att få i sig två lagade mål mat på en dag så jag åt en macka istället.

Efter lunchen så latade vi lite och sen begav vi oss mot Gamleby för att handla.
På vägen hem bestämde jag mig för att jag skulle baka semlor idag men problemet var att jag inte hade något recept hemma så jag ringde min kära mor så hon skickade över ett recept till mig så jag kunde springa in i affären och handla resterande saker, Tack mamma!♥

När vi kom hem så började jag att baka direkt och jag blev mätt av att baka, ja ni vet det är ju svårt att låta bli att smaka lite o så lite till och ja ni vet.... ;)

Nu under kvällen har vi haft besök utav Rickie och Sofia o deras busungar, Cassandra hade somnat för natten när dom kom hit så hon fick inte vara med och busa men Martin höll igång in i det sista ;)
Så vi har haft en trevlig kväll framför melodifestivalen, dock inga bra låtar och låten "Manboy" är ju för f*n en ren kopia av "womenizer" hmm....

Nu sitter jag framför tv:n och fläskar i mig semla och chips och barnen sover, jag har sällskap av storebror iallafall, gubben är på väg till sängen för lite sömn.

Hoppas att ni haft en bra dag!

//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vilken fin design :) Kramar!

2010-02-14 @ 13:14:26
URL: http://neeapeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0