Onsdag 10:e Februari

Onsdag.

Idag är det onsdag och jag har min lilla plutta hemma idag, mysigt!
Igår tänkte jag att vi skulle ta en promenad med vagnen idag jag och Cassandra eftersom att det inte kommit någon mer snö och det är så pass plogat överallt men när vi vaknade imorse så hade det snöat ca 10cm under natten så det får bli pulkan idag igen tyvärr, Cassandra vill ju så gärna åka vagn men hon får vänta tills snön är bort plogad så vi kan komma fram med vagnen ;)

Det är synd att man inte kan ge sig ut på en riktig promenad på vägen, det är så smalt på vägarna nu pga all snö och det är jätte halt eftersom att dom aldrig sandar vägarna här så den enda promenaden man kan ta här är ett varv runt ladugårdsplanen och titta på kossorna, känns lite instängt :/ 



Hoppas att ni får en bra dag!

//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0