14:e Januari -10

Idag är jag tröööött igen :p
Har varit iväg med gubben och gjort lite ärenden nu på morgonen, man får passa på och följa med när barnen är på dagis så man får lämna hemmet lite ibland ;)

Nu har jag nyss tryckt i mig lite frukost så nu ska jag snart ut och hämta ved så jag får upp värmen här idag för imorse var det kallt vill jag lova!!
Sen ska här städas ordentligt och så ska jag leta lite jobb och se om det kommit upp nått nytt att söka och sen blir det duschen och sen kommer nog Emma och lilla Leo på besök så det ska bli trevligt! :)



Lite bilder på lillskruttan♥


En väldigt väldigt trött Martin igårkväll♥

//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vad stora dom börjar bli nu. =)



Puss. <3



2010-01-14 @ 10:30:02
URL: http://jessie0202.blogg.se/
Postat av: Stina svarar

Tack för kommentaren, roligt att du tog dig tiden. Nu fann ju jag din blogg också :D Härligt med lite ny läsning. Kramar Stina

2010-01-14 @ 11:05:14
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0