blåmärken

Idag har Cassandra och jag bakat chokladmaränger, dom blev jättegoda och smakar varm oboy!
Annars har vi städat lite och myst en massa, sen tyckte Cassandra att jag skulle krypa runt på golvet med henne och köra med traktorer så det var bara att följa hennes order och krypa runt på golvet så nu har jag säkerligen blåmärken på benen ;)

Förresten, någon som vet om det är normalt att få blåmärken utan att slå sig?
Kan få blåmärken bara av att klia mig på benen och det finns alltid minst fem blåmärken på benen, bara benen och ingen annan stanns, skitskumt!

Nu sitter jag och Martin och kollar på Ice age 3, Cassandra sover och gubben jobbar.
Är grymt trött idag så ikväll blir det sängen tidigt hoppas jag! :)
//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: lussan

inte för o oroa dig men d e inte riktigt normalt att få blåmärken utan o slå sig...

men du kansk slog dig utan o specce mkt märka de....

puss

2010-01-13 @ 17:57:07
URL: http://pieps.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du dricker för lite mjölk. :) Jag får med jätte lätt blåmärken, som du - räcker med att man kliar sig. :p

2010-01-13 @ 18:57:54
URL: http://jessie0202.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är något ämne i mjölken(kommer inte ihåg va de heter) som benen i kroppen behöver för att de ska bli starkare etc etc.. :p Hahaha. Jag har inte gått i skolan så mycket så tracka inte mig! ;)

2010-01-13 @ 19:08:30
URL: http://jessie0202.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0