090801 Augusti

090801 Lördag

Ja, idag är det 1:a Augusti nästan så att det är höst igen men det gör inget, hösten är världens mysigaste årstid!
På hösten börjar mörkret falla tidigt, tända ljus och bara ha det mysigt, guuu så härligt!
Men det skulle tydligen bli jätte varmt i augusti men det är inget som märks av än, inte här iallafall, nätterna är kalla, jätte kalla, vi har strax under 10grader här hemma om nätterna.
Men vi får se om den där omtalade värmen kommer snart som det är sagt, jag hoppas inte på värme utan jag vill hellre ha det så där lagom varmt/kallt, det är alldeles lagom när man kan ta på sig långärmat och långbyxor när man går ut.

Nog pratat om väder!
Idag steg gubben min upp med Cassandra när hon vaknade 7.45 för han var så pass pigg att han inte kunde sova så jag och Martin låg kvar en stund till, Martin gick upp 8.05 och jag gick upp runt 8.20 så jag fick ligga kvar och dra mig en liten stund, Tack älskling!


När jag gick upp så satte jag mig i soffan en liten liten stund sedan gjorde jag frukost till Martin men han ville inte ha sin frukost så Cassandra åt upp den, tur att vi har vårat lilla matvrak så vi slipper slänga det Martin inte äter ;)
När Cassandra hade ätit klart så såg hon ut som en liten gris med smör överallt så jag stoppade ner henne i badbaljan och Oj så kul det var! Hon plaskade och skrattade som en liten galning och då hörde Martin att det var något skojigt som hände så han kom in till oss, tog av sig blöjan och hoppade i badbaljan han med, så dom plaskade och busade <3


Sen kom gubben och torkade Martin och gav honom en blöja medans jag tvålade in Cassandra och duschade av henne, sen fick hon en blöja och rena kläder.
Sen blev hon väldigt trött så jag gick och bäddade ner henne så hon kommer nog sova en stund nu.

Sen runt 12.00 så ska vi vara hos svärfar och umgås lite och det ska bli jättekul!
Nu ska jag lata lite och sen klä på mig....ja, jag har inte klätt mig än idag haha...

Ha en helt underbar dag nu allihopa!

SoFiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0