090804 Sovmorgon ;)

090804 Tisdag

Hej hopp!
Imorse vaknade Cassandra vid 9.30!
Alltså fick vi sovmorgon woho!
Martin vaknade strax efter Cassandra och dom började busa från varsin säng, man hörde hur dom sprallade och skrattade för fullt från rummet så det var supermysigt att få stiga upp till det.

Vi gick upp och satte igång en film i barnens rum och satte oss i soffan och tittade, eller jag och Cassandra satt i en sacosäck och mös <3
Vi tittade lite på "Casper" men den tyckte inte barnen om så mycket så vi slog på "Ice age" istället och den filmen gillar dom =)

Sen gjorde vi frukost medans Cassandra krälade runt i hela huset, gick rätt fort för henne att ta sig fram faktiskt, och Martin stod bredvid mig och väntade på att jag skulle fixa hans frukost.
Sen åt vi och mös ner oss i soffan lata som vi är ;)
Annars har vi ännu inte hunnit med så mycket än  men jag uppdaterar senare!

SoFiA

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt med sovmorgon (Y) =) Vi gick ju upp med väckarklockan 07 helt i onödan idag haha :D Puss Pusss

2009-08-04 @ 13:14:37
URL: http://htpp://mammaiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0