Baka baka baka

090831 Måndag

Idag har jag och Cassandra bakat hela dagen!
Vi började med att baka bröd (frallor) blev ganska mycket.
Sedan bakade vi en kladdkaka och sen blev det 40st muffins så nu har vi fyllt upp frysen lite ;)
Muffinsen var väldigt populära av Martin och gubben min så dom har ätit en hel del =p
Gjorde mina choklad-kladd-muffins Mumsigt värre!


Efter allt bakande under dagen så blev Cassandra super duper trött vid 16.30 så det var bara att mata henne med kvällsgröt och bädda ner henne i sängen och hon somnade som en stock!
Sedan gick jag ut och satte mig och sen gick jag upp till gubben och Martin för dom hade precis kommit hem och det var jätte härligt att se Martin igen!
Han hade ju vart på dagis från 7.30-16.00 så jag har saknat honom massor!


Gubben min skulle lägga sig och försöka få Martin att somna nyss men det är bara det att Martin springer runt och pratar och skrattar.....gubben är helt tyst så jag misstänker att han somnat...hmm...
Får se om han vaknar till snart ;)

Ha det fint så länge!

Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: julia

hoppas du haft en bra dag =)



frågestund på min blogg (jjuliees.blogg.se) kika in och ställ gärna en fråga =)

2009-08-31 @ 20:13:10
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver

Thihi vad söta dom är :p



Jorå allt är väl bra förutom att oliver är bränd och vi är förkylda :/ Men snart flyttar vi iaf :)



Hur e det med er då??

Kram

2009-08-31 @ 22:30:44
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ha ha... känner igen det där... trötta pappor och pigga barn... min systers sambo till och med somnade i ett bollhav när han var där och lekte med hela familjen:.))



Och tack snälla du för din kommentar inne hos mig!:.))

2009-09-01 @ 00:16:13
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0