Höst?

090813 Torsdag

Idag är det ganska härligt ute, sådär lagom varmt men det är kvavt som attan!
Var 12grader vid 7.30 imorse så nu undrar jag, är hösten på ingång på riktigt nu?
Hoppas! Älskar hösten, alla fina färger, den svala friska luften, mörkret, tända ljus, mysiga koftor och höst skor ;)


Idag vaknade Cassandra vid 6.00 så jag gick in och gav henne en flaska välling och sedan bäddade jag om henne med hopp om att hon skulle somna om.
Så jag gick och lade mig och slumrade till lite halvt men vaknade gång på gång av Cassandras "prat" och skratt...
Hon somnade alltså inte om.
Så vid 7.00 vaknade Martin av att hon var högljud i "pratet" så jag hämtade honom och Cassandra och så mös vi i våran säng <3


Sedan gick vi upp och åt frukost och sen lekte vi lite.
Efter en kort stund blev Cassandra väldigt gnällig så jag bäddade ner henne men hon ville inte sova nu heller!
Så jag klädde på barnen och så gick vi ut, vi gick upp och tittade på när gubben höll på och fixade tröskan och Martin fick prov sitta och oj vad stolt han var över att sitta i en så stor maskin! =)

Sen gick vi ner till huset för båda barnen var trötta och gnälliga, Cassandra somnade med en gång när vi kom in och Martin somnade precis.....NU i soffan ;)
Så nu ska jag bära honom till sängen <3

Ha en bra dag!
Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0